Často kladené otázky

Ak máte nejakú otázku ohľadom podláh alebo príslušenstva, nahliadnite nižšie a možno na ňu narazíte. Pokiaľ nie, tak nás neváhajte kontaktovať v online chate alebo prostredníctvom e-mailu podpora@parketoutlet.cz. Radi Vám zodpovieme všetky Vaše otázky.

Objednávka

Môžem svoju objednávku zmeniť?

Ak potrebujete zmeniť objednávku, či už pridaním alebo odstránením produktu, kontaktujte zákaznícky servis na telefónnom čísle +420 530 334 207 alebo prostredníctvom e-mailu podpora@parketoutlet.cz. V objednávke, ktorá už bola expedovaná, nie je možné vykonávať zmeny.

Ako mám uplatniť zľavový voucher za vzorky?

Zľavový kód sa zadáva ihneď v prvom kroku objednávky – krok pred pokladňou. Zľavový kód je možné uplatniť iba 1 krát na objednávku, a to na všetky podlahy v našej ponuke nad 20 m2. Na iný tovar sa tento zľavový kód nevzťahuje.

Ako môžem svoju objednávku zaplatiť?

Môžete vybrať hneď niekoľko spôsobov, ako zaplatiť za objednávku:

  • V hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere
  • Bankovým prevodom z účtu vopred
  • Platobnou kartou pri objednávke
  • Dobierkou

Viac informácií o možnostiach platby a dopravy nájdete tu: https://parketoutlet.cz/doprava-a-platba/

Môžem objednaný tovar nechať doručiť neskôr?

Áno, je to možné. V objednávke vyberte, že chcete doručiť tovar neskôr a v kalendári vyberte požadovaný termín doručenia. Prípadne nám zavolajte a dohodneme sa na neskoršom termíne dodania.

Čo mám robiť, keď mi neprišlo potvrdenie objednávky/faktúra do e-mailu?

    • Zadali ste nesprávnu e-mailovú adresu: kontaktujte nás a my e-mailovú adresu opravíme a zašleme Vám potvrdenie objednávky/faktúru znova.
    • Potvrdenie objednávky/faktúra spadla v e-maile do SPAMu

    V prípade, že obe predošlé situácie sú na Vašej strane v poriadku, je pravdepodobne chyba na našej strane, preto nás prosím bezodkladne kontaktujte.

Akým spôsobom môžem objednávku zrušiť?

Zrušenie objednávky je možné vykonať telefonicky na telefónnom čísle +420 530 334 207 alebo prostredníctvom e-mailu podpora@parketoutlet.cz. Je dôležité túto skutočnosť nahlásiť bezodkladne pred expedovaním objednávky.

Mám technickú otázku týkajúcu sa tovaru, na koho sa môžem obrátiť?

V prípade otázok týkajúcich sa konkrétneho tovaru kontaktujte zákaznícky servis prostredníctvom online chatu, e-mailu podpora@parketoutlet.cz alebo telefonicky na telefónnom čísle +420 530 334 207.

Doručenie

Kedy bude moja objednávka doručená?

Tovar, ktorý máme na sklade, dodáme v priebehu nasledujúcich 2-3 pracovných dní. V prípade, že sa jedná o objednávkový tovar, je dodacia lehota dlhšia, približne 3 týždne. Po prijatí Vašej objednávky okamžite overíme dostupnosť u nášho dodávateľa a kontaktujeme Vás s orientačným termínom dodania.

V prípade osobného odberu nachystáme tovar, ktorý je sklade, na odber do dvoch pracovných dní. Hneď ako bude tovar pripravený na vyzdvihnutie, budeme Vás informovať.

Môžem si tovar vyzdvihnúť na pobočke?

Áno, tovar si môžete vyzdvihnúť na našej prevádzke v Hodoníne. Pri výbere dopravy stačí zvoliť osobný odber. Viac informácií o možnosti vyzdvihnutia nájdete v našom článku Doprava a platba.

Môžem sledovať doručenie svojej objednávky?

Pri expedícii objednávky Vás budeme informovať o odoslaní tovaru e-mailom, v ktorom nájdete číslo zásielky a odkaz na jej sledovanie.

Môže byť moja dodacia a fakturačná adresa odlišná?

Áno, môže. Túto skutočnosť prosím uveďte do vopred prichystaných políčok v objednávke.

Koľko zaplatím za dopravu?

Tovar doručujeme len v rámci Slovenskej republiky. Na doručenie vzoriek a starostlivosti o podlahy používame prepravcu WE|DO s nižšími prepravnými nákladmi, ostatný tovar zasielame prostredníctvom spoločnosti Toptrans. Platné ceny nájdete v cenníku.

Reklamácie

Mám prevziať zásielku, ak je obal viditeľne poškodený?

V prípade, že pred prevzatím zásielky zistíte, že je poškodená, je nutné urobiť s vodičom zápis o prevzatí zásielky s výhradou poškodenia zásielky. Nikdy nepreberajte poškodenú zásielku bez tohto zápisu. Zásielka môže mať poškodený obal, ale nie obsah. Pokiaľ by došlo k poškodeniu obsahu, prosíme čo najskôr nahláste túto skutočnosť spolu so zaslaním fotografií! Následne zahájime riešenie reklamácie prepravy a budeme Vás kontaktovať. Pre vybavenie reklamácie použite náš článok Reklamácia a vrátenie.

Čo mám robiť, ak som rozbalil balík a tovar je poškodený?

Okamžite nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 530 334 207 alebo e-mailom na adrese podpora@parketoutlet.cz. Do e-mailu vždy uveďte číslo objednávky a fotografie poškodeného tovaru. Pre nahlásenie reklamácie  použite náš článok Reklamácia a vrátenie.

Bol mi doručený iný produkt, než som si objednal/a – čo mám robiť?

Kontaktuje nás telefonicky na čísle +420 530 334 207 alebo e-mailom na adrese podpora@parketoutlet.cz čo najskôr a informujte nás o vzniknutej situácii. Situáciu preveríme a budeme Vás informovať o ďalšom postupe. Zakúpený tovar môžete reklamovať podľa Reklamačného poriadku. V prípade nedodania tovaru nás kontaktujte čo najskôr, najneskôr však do piatich dní od plánovaného odoslania tovaru od nás.

Ako môžem tovar vrátiť?

Ak ste tovar zakúpili ako spotrebiteľ a nie v rámci svojej podnikateľskej činnosti, máte možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní. Následne Vám vrátime peniaze. Podrobnejšie informácie a spôsob vrátenia tovaru nájdete v článku Reklamácia a vrátenie, kde tiež nájdete online formulár na odstúpenie od zmluvy.

Ako môžem tovar reklamovať?

Môže sa stať, že je tovar poškodený alebo s ním niečo nie je v poriadku. V takom prípade ho neváhajte reklamovať. Pri reklamácii použite článok Reklamácia a vrátenie, kde sa dozviete, ako v prípade reklamácie postupovať a nájdete online reklamačný formulár.