Poškodený tovar pri preprave
Zistili ste, po rozbalení tovaru, že je poškodený, aj keď prepravný obal poškodený nebol? Informujte nás bezodkladne, najneskôr do 24 hodín, aby sme mohli prepravu reklamovať u prepravcu. Volajte na tel.: +420 530 334 207.
Reklamácia
Pokiaľ sa na zakúpenom tovare objavia vady, bezodkladne nás o tom informujte:
- prostredníctvom on-line formulára
- alebo osobne na adrese: Parket koncept s.r.o., Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín
- alebo e-mailom: podpora@parketoutlet.cz
- či poštou na adrese: Parket koncept s.r.o., Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín, Česká republika
Pri reklamácii uveďte:
- Vaše kontaktné údaje (meno, adresa, e-mail, telefónne číslo)
- Popis vady alebo toho, ako sa vada prejavuje
- Spôsob, akým preferujete reklamáciu vybaviť
K reklamácii pripojte:
- Daňový doklad k reklamovanému tovaru
- Fotografie, príp. videozáznam vady – pri položenej podlahe nielen detailnú fotografiu vady, ale aj celej podlahy.
Na reklamáciu odporúčame použiť náš reklamačný formulár! Ten si môžete stiahnuť v podobe pdf. Po vyplnení on-line formulára Vám zašleme kópiu odoslaného reklamačného formulára.
S odoslaním reklamovaného tovaru vždy počkajte na vyzvanie nášho pracovníka!
V prípade, že budete vyzvaní na zaslanie reklamovaného tovaru, všetko starostlivo zabaľte, aby nedošlo pri preprave k poškodeniu:
Podlahy: musia byť dôkladne zabalené vždy na drevenej palete, obalené tak, aby nedošlo k poškodeniu.
Lišty: najlepšie zabaliť do pôvodného obalu, vyplniť, aby sa v obale tovar nepohyboval a starostlivo uzavrieť.
Ostatný tovar: zabaľte starostlivo, aby ste predišli poškodeniu pri preprave.
V prípade, že nedodržanie postupu balenia má za následok poškodenie tovaru, sme oprávnení reklamáciu zamietnuť!
Vrátenie tovaru
Nesplnil náš produkt Vaše očakávania alebo Vám nevyhovuje? Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu v zákonnej 14-dňovej lehote od dodania tovaru, a to odstúpením od zmluvy.
Kto môže využiť odstúpenie od zmluvy v 14-dňovej lehote?
Vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote môže využiť spotrebiteľ. Právnická osoba alebo fyzická osoba, ktorá objednala tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, možnosť odstúpiť od zmluvy v 14-dňovej lehote zo zákona nemá.
Ako postupovať?
- Aby nedošlo k poškodeniu alebo znehodnoteniu predovšetkým podláh a soklových líšt, otvorte iba jedno balenie. Ak sa rozhodnete pre vrátenie, tovar starostlivo zabaľte späť do uzavretého obalu, čo najskôr po rozbalení. Pôsobením vzdušnej vlhkosti by mohlo dôjsť k znehodnoteniu. Odporúčame otvoriť iba jedno balenie daného tovaru.
- Vyplňte náš on-line formulár na odstúpenie od zmluvy a zašlite prostredníctvom e-shopu, alebo zašlite odstúpenie od zmluvy e-mailom na: podpora@parketoutlet.cz, poštou alebo spoločne s tovarom (odporúčame využiť náš pdf formulár).
- Tovar starostlivo zabaľte, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu:
Podlahy: musia byť dôkladne zabalené vždy na drevenej palete, obalené tak, aby nedošlo k poškodeniu.
Lišty: najlepšie zabaliť do pôvodného obalu, vyplniť, aby sa v obale tovar nepohyboval a starostlivo uzavrieť.
Ostatný tovar: zabaľte starostlivo, aby ste predišli poškodeniu pri preprave.
- K vrátenému tovaru priložte kópiu daňového dokladu.
Vrátenie peňazí
Peniaze Vám vrátime čo najskôr, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr, ako dôjde k doručeniu vráteného tovaru na našu adresu (príp. preukázaní, že tovar nám už bol odoslaný).
Vrátený tovar bude pri prevzatí skontrolovaný. V prípade zistenia poškodenia sme oprávnení vzniknutú škodu započítať proti Vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny.
Reklamačný poriadok
Práva z chybného plnenia, postup ich uplatnenia a vybavovanie reklamácií nájdete v Reklamačnom poriadku.